Igår, torsdag den 3 september, flyttade vi äntligen in på vår nya mötesplats. Vår president, Gun Nilstam, kunde välkomna runt 30 medlemmar och gäster som hörsammat kallelsen.
Louise Torsvik från hotellet visade film om hur bygget förlöpt och sedan fick vi en rundtur i lokalerna. Mycket av det gamla badhusets karaktär och material har tillvaratagits samtidigt som hotellet med konferenslokaler har en modern och fräsch inriktning.
Efter rundvandringen bjöds på "bubbel" och snittar till ackompanjemang av vår anlitade trubadur Anders Hahne. Därefter bjöd klubbmästare Mats Olsson till bords i konferensmatsalen.
Mot slutet av middagen överraskade Anders Hahne med en musikquiz där vi tävlade i lag om två. Mycket uppskattat och till slut tog nyblivne medlemmen Peter Strub med maka Annette hem segern :-).
Kvällen avslutades genom att vi alla åkte upp till takterassen för lite mer "bubbel"! En mycket lyckad kväll!