Presidentbyte i Ystad Rotaryklubb på Norra Promenaden restaurang den 1 juli.
15 personer samlades för att delta vid presidentbytet. Gun Nilstam berättade om sitt år som president vilket var ganska speciellt med tanke på pandemin. Vi har ändå i klubben upprätthållit verksamheten och bevarat intressanta bland medlemmar. Hon tackade en rad personer som hjälper till att det fungerar bra. Därefter lämnade hon över presidentkedjan till Hans Nilstam som nu tar över som president.
Hans tackade Gun för hennes insats och engagemang under sin ämbetsperiod och överlämnade Past-presidentnålen. Hans hoppades på att vi nu skulle kunna ha ett aktivt år med fysiska möten. Han vill prioritera klubben, programmen och medlemmarna så att vi alla tycker att vår klubb är relevant, samhällsinformativ och trevlig.
Därefter åt vi en god lunch.